جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

گرچه من سرباز هیچ و ساده ام

سرخوشم مهدی بود فرمانده ام

گرچه شد فرمانده ام غایب ولی

دل خوشم بر نایبش سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ب.ظ

۰

هنری کیسینجر :«اسرائیل» در ۱۰ سال آینده نابود خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «ورلد تریبیون»، «هنری کیسینجر»، وزیر خارجه اسبق آمریکا اخیرا اعلام کرده است که در 10 سال آینده در مرزهای اسرائیل آشفتگی مشاهده می‌شود و ماهیت این رژیم ساقط خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، هر چند که مشاور کیسینجر به تکذیب این سخنان پرداخت اما «سیندی آدامز»، خبرنگار روزنامه «نیویورک پست» تاکید کرده است که شخص کسینیجر این جملات را به وی گفته و او عینا نقل قول کرده و کلمه به کلمه سخنان کیسینجر را بیان کرده است.

 

بنا بر این گزارش، آدامز مدعی شد، کیسنجر گفته است که طی 10 سال آتی دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

 

این پایگاه خبری در تحلیلی ضمن اشاره به شخصیت کیسنجر و دلایل ذکر چنین جملاتی از وی به بحرانی بودن وضعیت رژیم صهیونیستی و تهدیدهای بالفعل و بالقوه فراروی تل‌آویو من‌جمله نیروهای مقاومتی_جهادی منطقه، ایران ، ترکیه و سوریه اشاره کرد.

 

هنری آلفرد کیسینجر، دپیلمات و استراتژیست معروف آمریکایی از یک خانواده یهودی الاصل به دنیا آمد و پست‌هایی چون مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا و همچنین وزیرخارجه دوره «ریچارد نیکسون» را در دست داشت. وی مذاکرات معروف به «سالت» بین آمریکا و شوروی سابق را رهبری می‌کرد و همچنین عامل رابطه دوباره چین و آمریکا بود. از وی به عنوان استراتژیست برتر آمریکا یاد می‌شود.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۶
محمد غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی