جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

گرچه من سرباز هیچ و ساده ام

سرخوشم مهدی بود فرمانده ام

گرچه شد فرمانده ام غایب ولی

دل خوشم بر نایبش سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

۰

'توصیه امنیتی' مشاور سابقه‌دار هاشمی

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ
'توصیه امنیتی' مشاور سابقه‌دار هاشمی

مشاور رسانه‌ای هاشمی رفسنجانی به دوستانش توصیه کرد که برای بازداشت‌نشدن مراقب چت‌ها و تلفن‌هایشان باشند.

'توصیه امنیتی' مشاور سابقه‌دار هاشمی

به گزارش فرهنگ نیوز ،  فواد صادقی پس از بازداشت روز گذشته عمار کلانتری سردبیر خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد که به منظور اجرای حکم وی صورت گرفته است، نوشت: این پرونده با شکایت محمد علی رامین معاون وقت وزارت ارشاد علیه سایت آینده نیوز در سال ۱۳۸۸ بدلیل انتشار برخی کامنتها ومطالب ایجاد شد و با برکناری رامین اجرای حکم متوقف شد.

وی همچنین در این رابطه افزوده است: شش ماه گذشته که بدلیل برخی ارتباطات و رفتارهای آقای علی غزالی، همکاری با وی قطع کردیم نامبرده با تهدید مکرر اقدام به تحریک و پرونده سازی علیه آقای کلانتری، خانم آذرپیک، بنده وبرخی دیگر از دوستان کرد که در مورد خانم آذرپیک و آقای کلانتری تحریکات و پرونده‌سازی‌های نامبرده تا حدی موثر واقع شده است.

تسنیم نوشت ، مشاور رسانه‌ای هاشمی رفسنجانی در ادامه ضمن توصیه ای امنیتی به دوستانش نوشته است: با سایر دوستانی که با آقای غزالی، ارتباط دارند توصیه می‌کنم که نسبت به اظهارات حضوری یا تلفنی و چتها مراقبت ویژه ای داشته باشند تا آسیب نبینند.

فواد صادقی در این زمینه توضیحی نداده است که دوستان وی در چت‌ها و تلفن‌های خود چه مطالبی را منعکس می‌کنند که بر اساس آن احتمال بازداشت آنها توسط مراجع ذی‌ربط بالا می‌رود.

منبع :سایت فرهنگ نیوز

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۳
محمد غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی