جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

گرچه من سرباز هیچ و ساده ام

سرخوشم مهدی بود فرمانده ام

گرچه شد فرمانده ام غایب ولی

دل خوشم بر نایبش سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ب.ظ

۰

سردار علی رزمجو

بوشهر - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: امروز علمدار ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی و استکباری، رهبر معظم انقلاب است و امت اسلامی پشت سر آن حضرت صف آرایی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه بوشهر، سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو در نشست فرماندهان و مسئولان سپاه دشتستان که در سپاه ناحیه حضرت جوادالائمه (ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: ما خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی ایران افکار عمومی جهان را مورد توجه و مورد هدف قرار داده و این اهداف در کشورهای مختلف نفوذ کرده و امروز این انقلاب در خارج از مرزها صاحب نظر است.

وی افزود: انقلاب ما با هدایت­‌های رهبری سنگرهای جهان را فتح کرد و ما امروز در اوج اقتدار و عزت قرار گرفته­‌ایم که تمام این­ها به برکت ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان است.

سردار رزمجو اضافه کرد: سپاه پاسداران از بدو تشکیل نقش بسزایی در خلق حماسه­‌های دفاع از انقلاب داشته که این حماسه­ ها برای اعضای آن مدال افتخار هم در بعد نظامی و هم در بعد معنوی است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان این­که قسمت اعظمی از رزمندگان استان در طول دوران دفاع مقدس از دشتستان بوده است، گفت: در دفاع مقدس، رزمندگان دشتستان در تمام سطوح جنگ شامل دسته، گروهان، گردان و تیپ فرماندهی را بر عهده داشته‌­اند و این کارنامه­‌ای فراموش نشدنی است که امروز در دست نیروهای جدید سپاه قرار دارد.

سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان و مسئولان سابق و کنونی سپاه در این نشست، گفت: ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر از رزمندگان ما در ماه مبارک رمضان شهید شده‌­اند که از این تعداد چهار هزار نفر آن مربوط به عملیات رمضان است که در ۲۱ رمضان سال ۶۱ انجام شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
محمد غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی