جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

گرچه من سرباز هیچ و ساده ام

سرخوشم مهدی بود فرمانده ام

گرچه شد فرمانده ام غایب ولی

دل خوشم بر نایبش سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: ملت ایران هیچگاه راضی به توافقی نیستند که عزت و اقتدار ملت در آن نادیده گرفته شود بلکه ملت ایران توافقی را قبول دارند که آنها را دستیابی به فناوری‌های نانو و هسته‌ای محدود نکنند.

حسین گروسی ، نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» گفت: از آنجایی نمایندگان مردم در خانه ملت از جمله مسئولانی هستند که درمیان مردم همواره حضور دارند اعتقاد دارند که خوشحالی و شادی مردم از توافقات برای این است که ملت ایران ملت صلح دوستی هستند و از اینکه با دیگر کشورها در صلح باشند شادی و سرور می کنند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران هموراه گوش به فرمان بیانات مقام معظم رهبری هستند و از توافقی خوشحال می شوند که در آن عزت و اقتدار ملت ایران حفظ شده باشد.

این نماینده مردم در خانه ملت در ادامه تأکید کرد: این ذهنینت آمریکایی ها و غربی ها است که ملت ایران با هر توافقی خوشحال هستند.

وی گفت: ملت ایران همواره از تیم مذاکره کننده هسته ای خود در خواست کرده اند که باید دانشمندان کشورمان حق تحقیق و توسعه داشته باشند.

گروسی بیان کرد: ملت ایران هیچگاه راضی به توافقی نیستند که عزت و اقتدار ملت در آن نادیده گرفته شود بلکه ملت ایران توافقی را قبول دارند که آنها را دستیابی به فناوری های نانو و هسته ای محدود نکنند.

وی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور در روز بعد از توافق چگونه خواهد بود نیز گفت: بهبود وضعیت اقتصادی کشوربستگی به دولتمردان دارد و دولتمردان با برنامه ریزی دقیق و اصولی می توانند بعد از توافقات کشور را به سمت تولید و پیشرفت سوق دهند و حتی می توانند بدون برنامه ریزی کشور ار به سراشیبی سوق دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد:مواد اولیه را می توانیم با توافق خوب به کشور وارد  کنیم و با این واردات کشور به سمت تولید حرکت کند و با این حرکت اشتغال و تولید در داخل رونق یابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
محمد غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی