جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

گرچه من سرباز هیچ و ساده ام

سرخوشم مهدی بود فرمانده ام

گرچه شد فرمانده ام غایب ولی

دل خوشم بر نایبش سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

۰

۲۰۰۰ انگلیسی در کنار گروه تکفیری داعش می جنگند

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

فواز جرجیس استاد روابط بین الملل اعلام کرد در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ انگلیسی در کنار اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش در سوریه و عراق مبارزه می کنند.

به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» جرجیس گفت انگلیس مانند دیگر کشورهای اتحادیه اروپا از خطر تروریسم و افراط گرایی رنج می برد.

این استاد روابط بین الملل انگلیسی تاکیدکرد اندیشه ها و ایدئولوژی گروه تکفیری و صهیونیستی داعش تهدید امنیتی بزرگ برای کشور و مردم انگلیس است .

فواز جرجیس دیشب در مصاحبه با شبکه الغد العربی گفت بر اساس آمارهای رسمی مقامات دولتی انگلیس دست کم ۷۰۰ جنگجوی افراطی انگلیسی در صفوف گروه تکفیری و صهیونیستی داعش در منطقه خاورمیانه ( غرب) آسیا مبارزه می کنند اما آمارهای غیررسمی نشان می دهد هم اکنون بیش از ۲۰۰۰ انگلیسی در کنار داعش می جنگند.

این استاد روابط بین الملل گفت مهاجرات جوانان انگلیسی برای پیوستن به صفوف گروه تکفیری و صهیونیستی داعش همچنان ادامه دارد .

به گزارش خبرگزاری الشرق الاوسط مصر ، فواز جرجیس گفت :« باید اعتراف کنیم که شرایط برای گسترش فعالیت های افراط گرایی در کشورهای اروپایی مانند فرانسه ، انگلیس ، بلژیک و آلمان فراهم است ».

وی افزود :« علل اصلی مهاجرات جوانان انگلیسی برای پیوستن به گروه داعش را هنوز برای ما معلوم نیست و این سوال مطرح است که علل اصلی مهاجرات چیست : انزوا ، فقر و یا مسایل دیگر ».

جرجیس تصریح کرد سرویس های امنیتی و اطلاعاتی انگلیس بارها تاکیدکرده اندکه گروه تکفیری و صهیونیستی داعش برای اجرای عملیات تروریستی در قلب لندن در هر زمان و مکان لازم برنامه ریزی می کند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
محمد غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی