جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

گرچه من سرباز هیچ و ساده ام

سرخوشم مهدی بود فرمانده ام

گرچه شد فرمانده ام غایب ولی

دل خوشم بر نایبش سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

۰

اختلافات باقی مانده ازنظر وزیر خارجه آلمان

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

 

وزیر امور خارجه آلمان مسئله نظارت بر تعهدات ایران و جدول زمانی برای لغو تحریم‌ها را همچنان از موضوعات مورد اختلاف در مذاکرات دانسته و تاکید کرد که ما به دنبال هر توافقی نیستیم.

به گزارش تسنیم، "فرانک والتر اشتاین مایر" وزیر امور خارجه آلمان در گفتگو با شبکه "آ ار دی" آلمان با اشاره به تمدید مذاکرات هسته ای ایران تا روز جمعه اظهار داشت که مسائل اصلی، نظارت و کنترل بر تعهدات ایران و جدول زمانی برای لغو تحریم ها است. ما با دقت و تا حرف آخر مذاکره می کنیم.

وزیر امور خارجه آلمان تمدید مجدد مذاکرات را با توجه به اهمیت مسئله و خطر درگیری با ایران توجیه کرده و آن را ضروری دانسته و گفت: ما باید با بالاترین دقت و تا حرف و کلمه آخر و تا پایان مذاکره کنیم. مسئله دستیابی به هر گونه توافقی مطرح نیست؛ بلکه هدف دستیابی به توافقی است که امنیت در خاورمیانه و همچنین اسرائیل را افزایش دهد. اسرائیل و همسایگان عرب آن با دقت بالا به این مسئله توجه دارند که در پایان چه موضوعاتی در توافق نهایی خواهد آمد.

وزیر خارجه آلمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما در بسیاری مسائل فنی در روزهای گذشته پیشرفت هایی داشتیم. اما هنوز باید توافق روی امکان نظارت و کنترل بر تعهدات ایران انجام شود.

وی مدعی شد که ایران اعتماد بین طرفین را نابود کرده است و باید شرایط برای بازسازی این اعتماد ایجاد شود.

اشتاین مایر همچنین جدول زمانی برای لغو تحریم های تصویب شده علیه ایران و اینکه چه زمانی این تحریم ها باید برداشته شود را از دیگر موضوعات مورد اختلافی که همچنان وجود دارد دانست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
محمد غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی