جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

ترویج مباحث قرآنی ، اخلاقی ، اجتماعی و بصیرتی

جند المهدی

گرچه من سرباز هیچ و ساده ام

سرخوشم مهدی بود فرمانده ام

گرچه شد فرمانده ام غایب ولی

دل خوشم بر نایبش سیدعلی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

۰

تمرین توحش داعش با انفجار نوزاد

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

یک منبع امنیتی مسئول در استان دیاله عراق اعلام کرد: گروه تکفیری صهیونیستی داعش برای آموزش ساز وکار بمب گذاری، نوزادی را در برابر اعضای گروه، با کنترل از راه دور منفجر کرد.
به گزارش خبرگزاری آسیا، این منبع امنیتی اعلام کرد گروه داعش نوزاد متعلق به فردی غیر نظامی که چند هفته پیش به اتهام مشارکت در درگیری با این گروه اعدام شده بود، در اقدامی وحشیانه برابر چشمان ده ها فرد مسلح عضو داعش بمب گذاری و با کنترل از راه دور منفجر کرد.

تروریست های داعش همچنین روز جمعه ۱۲ شهروند موصلی را به بهانه همکاری با دولت عراق به طرز فجیعی اعدام کردند. این افراد در میدان باب الطوب در نزدیکی ساختمان استانداری موصل ، سریع محاکمه و به اعدام محکوم شدند و به طرز فجیعی بوسیله یک بلدوزر به قتل رسیدند. تروریست ها ، این افراد را زیر بلدوزر قرار دادند و سپس له کردند.

تروریستها پیش از این چهار شهروند موصلی را در آب غرق کردند و عده ای را از ساختمان مرتفع موصل و فلوجه به پائین انداختند.

شیوه های جدید گروه تکفیری صهیونیستی داعش در کشتن مردم بیشتر با هدف ترساندن مردم از همکاری با نیروهای امنیتی عراقی است.

همچنین حمید الهایس رئیس شورای نجات الانبار اعلام کرد طبق اطلاعات بدست آمده، اعضای گروه داعش چهار زن و نه کودکان انان را به علت خارج شدن از خانه برای فرار از فلوجه بدون پرداخت مبلغ هر نفر۸۰۰ دلار، زنده در یک قفس در آتش سوزاندند.

هایس افزود پس از محاصره گروه های تروریستی به دست نیروهای امنیتی و تنگ شدن محاصره و قطع مسیرهای امدادی، اعضای داعش اهالی فلوجه را مجبور کردند برای ترک این شهر هر نفر ۸۰۰ دلار پرداخت کنند.

این گروه همچنین سه زن را به اتهام مخالفت با پیوستن فرزندانشان به داعش در شهر رمادی به آتش کشیدند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
محمد غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی